Regnskabskonsulent til all-round bogføring søges

  • Er du en dygtig håndværker, når det gælder regnskab, og er du kvalitetsbevidst?
  • Kan du lave løn?
  • Er du en god rådgiver, og kan du lide kundekontakten?

Så læs videre her:

Til et mindre konsulenthus, der servicerer små- og mellemstore virksomheder, når det gælder all –round bogføring og regnskab, søges endnu en medarbejder til deres team grundet ekspansion. Mulighed for op til 30 timers ansættelse.

Jobbet:

Med reference til direktøren arbejder du som konsulent selvstændigt med servicering af selskabets kunder indenfor bogføring, moms, lønadministration og rapportering. Kundekredsen er at finde indenfor små- og mellemstore virksomheder.

Jobbet udføres på selskabets kontor i Gentofte, men hel- og halve arbejdsdage hos kunder kan forekomme. Du vil blive en del af et mindre dynamisk og velfungerende team, som udfører tilsvarende opgaver, og som du derfor kan sparre med i dagligdagen.

Primære opgaver:

  • Finansbogholderi
  • Kreditorbogholderi, herunder betaling via Netbank m.m
  • Debitorbogholderi
  • Afstemninger og periodiseringer
  • Momsadministration
  • Lønadministration
  • Rapportering til kunder og klargøring af materiale til revisor

Faglige kompetencer:

  • Minimum 3 års erfaring som bogholder
  • Uddannelse: Merkonom-niveau eller tilsvarende – lang erfaring med bogholderi vægter tungere end den faglige uddannelse
  • Kendskab til bogføringssystemer (gerne C5, Navision og e-conomics)
  • Rutineret bruger af Office pakken, specielt Excel
  • Kendskab til Bluegarden, Dataløn
  • Gerne erfaring med konsulentarbejde, samt sparring og vejledning af mindre virksomheder
  • Behersker dansk både skriftligt og mundtligt

Personlige kompetencer:

  • Selvstændig, systematisk og struktureret
  • Har et godt overblik og kan håndtere mange sideløbende opgaver
  • Udadvendt og engageret
  • Tager ansvar og ejerskab for opgaverne
  • I stand til at skabe gode samarbejdsrelationer
  • Går forrest ved implementering af nye systemer

Virksomheden tilbyder:

  • Et spændende job med god kundekontakt.
  • En hverdag, som du selv er med til at præge
  • En åben og ærlig omgangstone med respekt for hinandens forskelligheder og styrker
  • En flad organisation, hvor vejen til en beslutning er kort
  • Løn efter kvalifikationer

For nærmere information kontakt Hill Consult på 70271510 eller mail til ncg@hill-consult.dk

Luk menu